Selasa, 26 Februari 2008

--={@ haNya keNanGaN @}=--


kadang2 aku selalu terfikir kenapa sesetengah lelaki mementing kan paras rupa seseorang..xkira la dalam persahabatan atau percintaan..penting ke itu semua untuk perhubungan dan diorang juga nak teman wanita diorang seorang yang sempurna..kata orang kalau kita dah sayang kan seseorang tu kita akan terima dia seadanya dan xsemua lelaki boleh terima teman wanita nya seadanya..dan kadang2 aku terfikir alangkah baiknya jika aku dapat kembali merasai percintaan di bangku persekolahan..perasaan dan cinta sejati dan yang pastinya memorinya sukar di lupakan sampai bila2..semua kami kongsi bersama dan masing2 sanggup berkorban antara satu sama lain walaupun waktu itu kami masih lemah..aku pasti jika di beri peluang kedua pasti semua ingin kembali ke percintaan bangku persekolahan..barangkali ada yang anggap cinta di bangku persekolahan adalah cinta monyet tapi bagi aku itu adalah cinta yang betul2 suci kerana waktu itulah cinta yang betul2 lahir dari hati yang masih suci..tapi cinta itu macam mimpi dia muncul di depan aku dan dia tinggal kan aku tanpa khabar berita..segala2nya berlalu dengan cepat..kini yang tinggal hanya memori dan kapal terbang kertas yang di tulis saya cinta awak..

Tidak ada komentar: