Rabu, 26 Maret 2008

--={@ luka |tu |ndah kah d|a @}=--


sedih nya aku hari ini...sudah seminggu lebih barangkali aku menjalani hari2 aku dengan kesedihan yang amat sangat..tapi aku tidak mampu menangis..tapi aku tahu hati dan perasaan aku sentiasa menangisi kepedihan yang aku tanggung ini...aku kehilangan orang yang aku sangat sayang...lemah nya aku...acap kali rakan2 mempunya masalah aku pasti akan memberi sedikit nasihat dan kata2 semangat untuk mereka..tapi kini apabila tiba giliran aku..kenapa aku seperti sudah kehilangan sesuatu yang selama ini menjadi punca aku bersemangat untuk meneruskan perjalanan hidup ini..mana pergi kata2 semangat aku yang sentiasa aku berikan kepada rakan2 ku yang dalam kesedihan dan kekecewaan..ya allah kenapa aku mesti rasa kepedihan ini..kenapa ini semua harus berlaku dalam sejarah hidup aku..kadang kala aku merengus dalam diri sendiri sambil memikirkan...kenapa dia hadir dalam hidup aku jika dia hadir untuk menghancur dan memberikan kekecewaan dalam hidup aku...kini yang tinggal dalam benak hati aku hanyalah aku ingin pergi jauh tanpa memandang dia sekali pun walaupun aku amat mencintai dia...tapi aku tetap punya maruah..cukup la aku membuang jauh semua keegoan aku dulu dengan menyatakan aku mencintai kau...kegembiraan yang kau beri selama ini tidak aku menyangka ia nya hanyalah sebuah sandiwara yang kau cipta sedangkan aku menaruh kepercayaan yang penuh terhadap kau..dan sekarang kau pasti puas dengan ape yang kau lakukan terhadap aku dan perasaan ku...terima kasih teman

2 komentar:

mr.love.u mengatakan...

nak melupakan cinta memang payah. tapi,selagi fikiran awk pada dia..mana mampu awak singkirkan segala kenangan dengan dia.selagi awak tunggu dan harapkan dia..luka awak takkan sembuh.lepaskan dia pergi,andai dia kembali..dia milik awak.

c|nTaKu mengatakan...

selamanya saya akan mencintai dia....kerana saya mencintai dia kerana ia lahir dari hati bukan kerana harta benda atau rupa...