Selasa, 06 Mei 2008

--={@ kesaLahaN @}=--


terluka kerana dilukai amat memedihkan...orang disekeliling tidak akan pernah faham apa yang kita rasa...saban hari hidup sentiasa disalahi kerana menolak cinta...bukan niat aku untuk menolak cinta...tetapi aku tidak sanggup menipu diri sendiri dengan menerima cinta semula...sedangkan aku sudah lama kehilangan cinta itu...mungkin sudah menjadi kebiasaan sesetengah manusia di dunia ini hanya pandai menabur janji manis...dengan kata2 yang pada hakikatnya kata2 yang tajam dan akan melukakan setiap hati insan kerdil yang dilahirkan didunia ini untuk mempercayai kata2 itu...dan aku juga pernah termasuk dalam golongan insan yang mempercayai kata2 manis itu...entah la kadang2 aku rasa ingin sekali aku berlari pantas untuk meninggal kan dunia dan cara kehidupan yang aku miliki sekarang...aku ingin lari dari semua kata2 yang akan membuat kan aku menangis...dan sebab itu sehingga sekarang aku tidak lagi mahu menerima perasaan itu...tapi kenapa orang disekeliling aku tak pernah mengerti perasaan aku ini...mereka acap kali mengucap kan kata2 seperti menyalahkan aku kerana tidak menerima kehadiran cinta semula...kenapa tuduh aku tidak pernah cuba untuk menerima cinta itu???adakah dia fikir itu semua kehendak aku...sedarkah dia aku juga punya perasaan ingin disayangi...perasaan ingin dicintai seperti gadis2 lain...tetapi pernah kah dia terfikir pedihnya aku keseorangan untuk melupakan cinta lama...tahukah dia disaat aku baru menikmati kebahagian cinta itu...aku akhirnya ditinggal kan dengan kelukaan terkapai2 menagih cinta itu semula...tapi balasan yang aku terima dari semua itu hanyalah keperitan...dan kesan kepada keperitan itu sehingga kini aku merasainya

Tidak ada komentar: