Senin, 05 Mei 2008

--={@ luaHaN @}=--


perasaan yang xdapat aku gambar kan sekarang,sedih kah aku...atau gembirakah aku...tapi jika aku gembira kenapa aku menangis...jika aku sedih kenapa aku mampu tersenyum lagi...sudah empat hari aku merindui dia...aku takut untuk menghantar mesej...dan akhirnya hari ini aku dapat mengubat sedikit kerinduan yang aku pendam...hari ni aku kuat kan semangat aku sedikit untuk mengatakan yang aku cinta kan dia...mula2 aku anggap dia xkan faham kerana aku meluahkan kata2 itu melalui kod iaitu 1437...tapi aku silap kerana dia tahu apa maksud kod itu...malu nya aku waktu itu...bukan aku malu untuk meluahkan perasaan suci ini tapi aku takut dimarahi...aku bimbang dia akan memikirkan aku seorang yang mengada2...tapi dengan sedikit gelak tawa dan gurauan dia hati aku sedikit selesa...ntah la apa yang aku rasakan waktu itu aku ingin memeluk dia erat2...kerana itu yang mampu aku buktikan yang aku amat menghargai kehadiran dia dan amat menyayangi dia...aku ingin merasa degupan jantung dia...aku ingin merasakan hembusan nafas nya...kalau boleh aku ingin bersama dengan dia xkira waktu gembira atau pun sedih...tapi aku sedar hubungan aku dan dia sebenarnya hanya satu fantasi yang sudah lama berakhir...walaupun begitu aku tetap akan mencintai dia dalam hati ini...

Tidak ada komentar: