Minggu, 25 Oktober 2009

--={@ semalam @}=--


kenangan semalam adalah kenangan kita bersama...daripada saat mula kita bertemu disitu....disulami dengan senyuman yang amat indah yang akan disemat didalam hati....berjabat tangan pada pertemuan itu juga diakhiri dengan senyuman dihadiah kan untuk diri masing2 dengan pandangan penuh makna....ketika itu masing2 mengubat kerinduan masing2 dengan senyuman yg indah....ku tatap setiap inci diwajah nya dengan teliti....aku berkata sendiri didalam hati....wajah inilah yang ku rindui....kita menghabiskan waktu kita bersama dengan bercerita tentang kehidupan masing2 apabila saling berjauhan dan disulami dengan gelak dan tawa,teringat lagi ketika itu kita jalan berpimpingan tangan,aku bahagia....bahagia bila ada seseorang yang bisa membuat aku rasa dilindungi....aku dapat merasakn kehangatan tangan kau yang menggenggam kemas tanganku...itulah hari yang membahagiakan dan memori yang amat indah antara aku dan kau....

Tidak ada komentar: