Selasa, 02 September 2008

---={@ seKadaR luAhaN @}=---


cinta???
aku benci cinta...
kerna cinta sentiasa membuat aku sedih...
kerna cinta sentiasa membuat aku merana...
kerna cinta sentiasa membuat aku kecewa...
dan kerna cinta juga aku menjadi kosong...
sahabat???
aku benci sahabat...
kerna sahabat aku kehilangan cinta...
kerna sahabat aku hilang semua kepercayaan...
kerna sahabat hati aku hancur remuk...
kerna sahabat juga aku kehilangan perasaan itu...
apa yang aku miliki???
aku adalah pemilik memori pedih itu...
aku adalah pemilik cinta yang telah dibuang itu...
aku miliki sahabat yang pandai berpura2...
aku memiliki luka yang tidak pernah berhenti berdarah...
aku juga milikki perasaan bencikan kehidupan ini...
aku juga memiliki kekuatan untuk teruskan kehidupan ini walaupun aku benci akan kehidupan ini..

aku adalah debu...
aku adalah kotoran tak berarti...
maka itu aku ada disini...
kerna aku tak berarti...
aku adalah debu...
aku adalah kotoran tak berarti...
suatu hari andai kehadiranku tidak disenangi...
aku pasti akan pergi membawa diri ini...

Tidak ada komentar: