Sabtu, 30 Mei 2009

---={@ maafkan aku hatiku @}=---


lame dah rase nye xmenjengah ke blog ni,aku semakin sibuk dengan rutin harian aku sebagai seorang pelajar....aku pun semakin lupa dan mula mengabaikan tentang kehendak hati aku yang semakjn meronta2 untuk mencari tempat meluah kan ape yang aku rasakan....bukan aku xde tempat nak luah kan....bukan aku tiada sahabat untuk aku luahkan tapi aku lebih senang luah kan disini....kerna bg aku ni lah syurga aku,sahabat sejati aku....aku pasti dia xkn merungut,dia xkn marah aku....aku hanya perlu meluah dengan menaip dan segalanya pasti akan rasa selesa dan hati aku pasti akan berhenti memberontak...maafkan aku bukan aku x tahu kau memberontak tetapi aku terlalu sibuk dan tiada sedikit masa pun untuk mencari masa untuk diluah kan segala2nya...

Tidak ada komentar: