Selasa, 20 Oktober 2009

--={@ sampa| menutup mata @}=--


aku bosan sangat,tak tau apa yang ingin aku lakukan,aku cuba menghilangkan bosan aku dengan mendengar mp3 di telefon bimbitku,namun bila aku mula menghayati lagu yang menjadi lagu kesukaanku dan pasti sehingga ke hari ini aku meminati lagu itu kernah lagu itu masih lagi tersimpan didalam memori kad ku dan tak pernah sekali pun aku memadamnya walaupun jarang ku mainkan lagu itu kerna....bila tiba saja dibahagian lirik"oh tuhanku cinta dia,berikanlah aku hidup"cepat2 ku matikan lagu tersebut dan kotak fikiran aku laju mengimbas kenangan sewaktu aku memberi seseorang lagu tersebut,waktu itu aku sedang sakit yang teramat sangat ,namun ku lawan sakit itu,kerna setiap kali aku melihat di skrin telefon ada mesej dari seseorang yang penuh dengan kata2 semangat,tetapi air mata ini menitis tiba2 kerana dalam kemanisan kenangan itu,aku tetap dihantui kejadian suatu petang yang telah menukar semua kenangan manis itu menjadi suatu kenangan yang tak patut aku kenangi lagi,kerna setiap kali aku ingin menikmati saat2 manis itu,aku akan dihantui kejadian petang itu dan pastinya itu adalah suatu kenangan pahit dan sukar untuk aku terima,setiap kali aku teringat kenangan itu aku merasakan dia sedang meragut nyawa dri tubuhku......

Tidak ada komentar: