Kamis, 06 Maret 2008

--={@ mem0R| Luka c|nTaKu @}=--


walaupun masa sudah berlalu..rindu dan sayang aku terhadap kau masih seperti dulu..namun sekarang hanya kenangan kita saja yang menemani aku hari demi hari..apa aku fikir kan ini??kan sepatutnya semua sudah berlalu..tapi untuk melupakan kau memang amat sukar..kerana kau sentiasa hadir dalam ingatan dan setiap nafas aku pasti ada kau..walaupun hanya aku saja dapat merasai kehadiran kau itu tapi ia amat memadai bagi aku yang sentiasa merinduimu xkira siang mahu pun malam..kerana cinta dan rindu aku kepada kau xpernah mengenal waktu..sesungguhnya kau pernah memberi harapan dan kegembiraan dalam hidup aku..dan kau juga sentiasa mewarnai hidup aku dengan pelangi yang indah..pelangi itulah kasih sayang dan senyum tawa kau..tapi malangnya kau juga yang melemah kan semangat aku untuk terus hidup..aku masih ingat salah satu kata2 kau kepadaku waktu itu hujan lebat membasahi bumi..dan aku mendengar kata2 kau dalam samar2 kerana lebat nya hujan petang itu..kau memberi tahu kepadaku bahawa aku ibarai cebisan kerang didalam hati kau..kau kata aku memberi sinar kepada hidup kau yang suram..tapi aku sepatutnya sedar dari awal lagi yang kata2 itu akan bertahan hanya sementara sahaja..dan aku perlu ambil kisah dengan maksud kata2 dia itu..kerana aku hanyalah secebis kulit kerang yang belum pasti akan lama bertahan disitu atau pun tidak kerana apabila ombak memukul pantai..cebisan kerang itu pasti akan hilang..seperti itulah juga aku dihati kau..apabila ada gadis lain yang menyentuh hati kau..aku yang hanya cebisan kerang ini pasti akan lenyap dalam hati kau bersama2 kenangan2 kita...kini apabila aku tidak dapat tidur malam..aku pasti akan mengimbas kenangan kita untuk merasai kehadiran dan merasakan kau menemani dan memelukku sepanjang malam..mengubat kerinduan hati aku sepanjang malam..aku harap kau berbahagia dengan jalan yang telah kau pilih..dan yang pasti kasih dan sayang kau masih lagi berbekas dalam hati ku...

Tidak ada komentar: