Rabu, 30 April 2008

--={@ sekadaR luahaN pendeK @}=--


tensionnya hari ni...tension dengan masalah yang remeh...kepala berat sangat...bila aku tension...rasa nak marah..atau sedang marah...aku pasti mahu menangis...tapi hari ini bila aku mahu menangis untuk melegakan tension aku tu...aku tak mampu untuk menangis...dan waktu itu aku teringat kata seorang teman chatting aku...dia cerita dia pernah baca satu buku kisah seorang budak yang suka menangis...tapi suatu hari bila abang kesayangan dia meninggal dunia...budak itu tak mampu untuk menangis...dia pun pelik kenapa dia tidak punya air mata...kata kawan aku juga...dia terlalu banyak menangis untuk kekasih nya sebelum ini...mungkin pada pandangan orang menangis itu hanya buang tenaga dan air mata tetapi bagi aku apabila aku menangis aku dapat melegakan sedikit kesengsaraan dan kepedihan dalam hati aku...menangis sambil memeluk tubuh adalah satu cara untuk memujuk hati ini kerana memeluk tubuh ibarat kita memeluk hati kita untuk tidak merasa kesakitan itu...

Tidak ada komentar: