Selasa, 22 April 2008

---={@ sEnt|asa chEnta @}=---


mungkin kadang2 ramai yang bertanya mengapa aku tidak mahu menerima cinta lagi...bukan niat aku untuk menolak cinta kerana aku adalah manusia biasa yang tak bisa lari dari mencintai dan menyangi seseorang...tapi mungkin kerana luka lama yang mengambil masa bertahun2 lama nya untuk disembuh kan...meneruskan kehidupan ini dengan air mata dan kepedihan yang teramat sangat jadi aku belajar untuk melupakan apa bahagianya cinta dan apa pahitnya cinta...kata orang cinta itu penuh dgn luka tetapi aku terima juga kehadiran cinta itu dulu...kata orang juga selalu nya orang yang kita sayangi itulah yang akan melukakan kita...aku juga penah dilukai orang yang aku cintai dan sayangi...dan semua orang juga pasti akan merasa kannya...mungkin orang lain ada yang masih boleh membuka hatinya untuk menerima cinta...tapi aku??adakah aku melawan kehendak cinta???tidak...aku xpernah menolak perasaan itu cuma hati dan perasaan aku betul2 hancur dengan cinta lama...tiada kepercayaan yang penuh lagi terhadap cinta...jadi lebih baik aku cuba jauh kan diri ini dari cinta...cukup la aku merasa perih nya kesakitan itu...susah untuk aku tafsir kan kerana semakin aku mengingati nya aku semakan sakit...jadi lebih baik cintaku berkubur dan jadi kenangan saja dalah hatiku...jika ada betul2 cinta yang ikhlas pasti pintu hatiku akan terbuka semula...buat masa sekarang cukup la aku punya sahabat yang mampu buat aku tersenyum..

Tidak ada komentar: