Jumat, 15 Februari 2008

--={@ beRmuLanyA c|nTaKu @}=--


setiap insan pasti akan ada perasaan cinta..tak kira lah cinta terhadap ibu dan ayah..cinta terhadap maha pencipta..dan ada juga cinta terhadap kekasih..apa yang ingin aku coret kan disini hanyalah sebagai satu lambang cinta aku kepada seorang mahluk allah..walau bagaimana pun allah tetap la menjadi cinta yang teratas..kerana dengan izin dia juga lah aku masih lagi hidup dan dapat merasa kasih dan sayang...dan kerana dengan izin dia lah aku menemui cinta suci..tapi sampai bilakah cinta itu akan bertahan??apa akan jadi pada diri aku bila cinta itu berakhir..adakah nafas aku akan berhenti...aku tahu setiap percintaan pasti ada dugaan...dan setiap pertemuan pasti ada perpisahan cuma aku xtau cepat atau lambat perpisahan itu..aku sebagai hambanya aku hanya mampu berdoa dan dia yang akan menentu kannya...mungkin dengan umur aku yang masih mentah aku masih boleh mencari dimana cinta sejati..tapi di sudut kecil hati aku,aku mahu kan cinta ini adalah cinta sejati,cinta hingga ke akhir hayat kerana walaupun umur aku masih mentah tapi aku telah banyak merasa pahit dan manis nya cinta..walaupun pahit lebih banyak yang aku rasa kan,aku tetap akan mencari cinta itu kerana cinta itu adalah anugerah yang suci..dan setiap yang pahit itu aku telan kerana yang pahit itu lah akan menjadikan aku semakin matang dan dewasa..dan sedikit xpernah terdetik di hatiku untuk berdendam atau membenci sesiapa..kerana aku tahu semua yang jadi pasti ada hikmah nya..kehidupan manusia ibarat roda adakala kita di atas akan di sanjung,dimanja dan di belai tapi apabila kita di bawah kita pasti akan dilupakan begitu juga lah cinta bila mula2 bercinta semua nya manis..tapi kerana kesalahan aku yang kecil ibarat sebutir pasir pantai itu di perbesar kan sedangkan semua kesalahan itu berpunca dari dia juga...aku berharap dengan permulaan yang sempurna cintaku ini..dia akan berakhir dengan kebahagian juga untuk cintaku...

Tidak ada komentar: