Senin, 18 Februari 2008

--={@ peRsoaLaN t|aDa kEpaSt|aN @}=--


di senja ini bebola mata ku tertumpu pada skrin komputer..aku terpandang kata2 oleh seorang teman cyber yang boleh membuat kan aku rasa selesa..aku ada menyatakan manusia boleh berubah dalam sekelip mata..dia lantas menjawab,sesaat itu xkn hilang kalau bukan kita yang membuat,hati xkn hancur kalau tak di sakiti,jiwa xkan sedih kalau selalu diingati..ya aku mengakui benar kata2 kau wahai sahabat..jiwa xkan sedih kalau selalu diingati tapi dia selalu ke ingat kan aku???atau aku sahaja yang sentiasa memikir kan dia...setiap saat dia muncul dalam kotak fikiran aku..aku takut??aku bimbang??aku rindu??ya semua bermain dengan cukup pantas sehingga aku sukar untuk mencari jawapan yang benar2 boleh melegakan hati yang dalam kesedihan..kerana fikiran aku tertumpu pada satu persoalan yang akan menjadi jawapan pada semua yang aku rasa kan..dengan mencintai dia aku menjadi seorang yang pengecut..aku takut sangat2 takut apabila bila tiba masa aku kena berdepan semula dengan rasa pedih dan terluka yang amat sangat yang pernah aku rasakan dulu...adakah aku betul2 bersedia dengan setiap keputusan yang akan dia buat seperti yang aku ceritakan kepada mu sahabat???aku tahu itu satu jawapan yang lahir dari mulut tapi bukan jawapan yang betul2 lahir dari hati kecil ku..setiap manusia pasti ingin kan satu keputusan yang membahagia kan lebih2 lagi keputusan itu akan di tentukan oleh orang yang kita cinta...tapi jika dia beri keputusan yang akan membuat aku kecewa pun aku tetap akan terima..kata orang xsemestinye kita akan dapat bersama dengan orang yang kita cintai..jadi biarlah aku simpan saja dalam hati sekurang2 nya aku masih ada harapan untuk bersahabat dengan dia..biarlah aku mencintai dia dari jauh asal kan dia bahagia...

Tidak ada komentar: