Sabtu, 23 Februari 2008

--={@ c|nTaKu keKoSoNgaN @}=--


bosan nya hari ni..aku merasakan terlalu panjang masa untuk aku lalui hari ini..setiap saat yang aku rase kan terlalu kosong..kadang2 sampai satu tahap aku merasakan aku dah bosan untuk hidup..tapi kalau aku mati sekalipun xkn dapat merubah apa2..dunia tetap seperti biasa dan dia juga akan hidup seperti biasa..semakin hari aku merasakan hidup aku seperti tiada makna..aku sunyi..aku rasa kosong yang amat sangat..aku perlukan seseorang yang boleh mendengar masalah aku..seseorang yang boleh menyayangi aku..sampai bile aku nak meluah kan perasaan aku dengan blog??aku manusia biasa yang punya keinginan untuk mencintai dan di cintai..tapi aku xnak kecewa lagi..walaupun aku mencintai dia dari jauh sekurang2nya aku xkn kecewa..lagi pun jika aku mencintai dia dari jauh aku pasti tidak akan kehilangan dia..manusia lazim nya akan menjalani sesuatu perkara tanpa mengikut harapan sendiri..namun mengapa aku hanya tidak mahu menelan kebenaran ini apabila di belenggu kesedihan..adakah aku seorang pengecut atau aku seorang yang lemah..aku bukan seorang yang lemah cuma aku tidak cukup kuat untuk menerima kehadiran perasaan kekecewaan itu lagi..aku terlalu mencintai kamu..dengan terlalu mencintai lah kuat juga kemungkinan yang aku akan kecewa semula..cukuplah aku menangisi kepergian cinta itu..aku masih lagi teringat pesan mak padaku dicintai lebih baik dari kita mencintai orang yang tidak pernah mencintai kita..kerana lama kelamaan cinta kita itu akan menjadi racun dan akan membuat kan perasaan kita terluka...

Tidak ada komentar: