Minggu, 17 Februari 2008

--={@ teRimaLah aKu sEaDanYa @}=--


aku adalah seorang gadis biasa yang xkan dapat lari dari membuat kesilapan,aku hanya gadis kecil yang masih lagi ingin kan keseronokan walapun kadang aku bersifat keanak2kan tapi xbermaksud aku tiada hati dan perasaan..selami lah jiwa aku sebagai seorang gadis biasa..terimalah aku seadanya...bukan setiap kegembiraan yang aku tunjuk kan itu menunjukkan aku benar2 gembira..adakala aku pasti berduka cuma aku tidak pernah melafaz kan yang aku berduka..kerana aku tidak mahu orang di sekeliling aku bimbang kan aku..aku lebih rela berjalan di dalam hujan untuk menutup air mataku dari orang sekeliling aku tahu yang aku sedang bersedih...walaupun aku masih mentah dalam dunia ini dan masih jauh lagi perjalanan yang harus aku tempuh kadang kala aku cuba untuk berdiri di kaki sendiri dan berdikari sendiri tanpa mengharap kan orang lain..kenali lah aku sedalam2nya sebelum menilai diri aku..barangkali pada luaran aku seperti gadis yang kuat tapi pada hakikat aku adalah seorang gadis yang mempunya hati yang terlalu sensitif mungkin ini semua kesan dari kelukaan lama yang pernah singgah di hati kecil ini..terima kasih kawan kerna berjaya buat aku menangis..terima kasih juga kerana berjaya melukakan hati aku iaitu seorang insan yang lemah yang masih mencari tujuan sebenar..tapi kawan tahukah kamu bahawa semua itu tidak pernah mematah kan sedikit pun semangat aku..air mata ku yang mengalir deras xbermaksud aku kalah tetapi dengan cara menangis lah aku dapat mengubat kedukaan aku dengan sendiri..dan terima kasih tidak terhingga juga kerana kau sudi singgah di hati ini walaupun sekejap tapi aku dapat merasa apa itu bahagia..bahagia yang berjaya buat aku tersenyum..walaupun senyum itu sudah hilang tapi aku percaya satu hari nanti senyuman itu akan kembali semula seperti sedia kala cuma masa yang dapat menentukan..tahukah kawan sesungguh nya tenaga aku tidak kuat lagi untuk mengubati luka lama..tapi aku tetap akan cuba walaupun aku terpaksa merangkak di dalam gelap dan sunyi sepi...aku rasa cukup la untuk aku memandang,mendengar apa juga jenis benda yang ada kena mengena dengan diri kau kerana aku bimbang kedukaan yang sudah sedikit pulih akan berdarah semua dan aku bimbang kali ini akan semakin parah...ingatlah kawan aku tetap aku dan aku xkn berubah jadi terimalah aku seadanya kawan...

Tidak ada komentar: