Rabu, 27 Februari 2008

--={@ c|nTaKu xpeRlu kaN s|mpaT| @}=--


petang ni aku rasa sedih sangat2..aku rasa aku xperlu hidup pun..bukan aku punya apa2 jika aku hidup..malah jika aku teruskan kehidupan ni aku akan rasa aku semakin xberguna..aku xdiperlu kan pun untuk sesiapa2..aku xperlukan simpati sesiapa pun untuk menyayangi aku..sebab sebelum ni pun aku dah mula biasa hidup tanpa orang menyayangi aku..tapi sekarang kenapa ada orang datang kepadaku untuk menyayangi aku??aku xperlukan kasih sayang dari simpati dia tu..lebih baik dia menjaga hati dan perasaan teman wanita dia dari dia terus meluah kan kata2 sayang dia kepadaku..aku xnak nanti ada yang menuduh aku perampas sedangkan aku ni hanya melukut di tepi gantang je di dunia ni..adanya aku xdiperlukan dan jika aku tiada..tiada membawa apa2 perubahan pun..jadi sebelum simpati kau itu akan membuat aku sayang kepada kau lebih baik aku undur kan diri..kerana aku tahu satu hari simpati kau yang berubah menjadi sayang itu akan membuat aku menangis dan aku akan rasa kekosongan semula..jadi biarlah aku jalani hidup aku seperti sedia kala..kerana sebelum ini aku sudah biasa menangis seorang diri didalam kegelapan malam tanpa perlu kan sesiapa pun..dan tiada siapa pernah mendengar rintihan ini..sudah berkali aku bilang aku sudah biasa dengan kekecewaan dan aku sudah terbiasa dengan kelukaan..lupa kan lah aku kawan..kau jalani hidup kau seperti biasa sebelum kau berjumpa aku dan aku xkan berubah sedikit pun kerana aku tetap aku untuk selama2nya..

Tidak ada komentar: