Selasa, 19 Februari 2008

--={@ keH|LaNGaN |mP|aN c|nTaKu @}=--


setiap manusia pasti punya impian..lebih2 lagi seorang budak perempuan macam aku..dan setiap manusia pasti ada impian cinta masing2..apa impian cinta aku???impian aku sama macam semua orang..pasti nya aku mahu kan kebahagiaan yang sejati..kebahagiaan yang di kongsi bersama lelaki yang di cintai dan yang mencintai kita..dan lelaki yang sanggup berkorban apa saja demi kita..yang sentiasa menemani kita xkira susah atau senang..berkongsi kesusahan dan kegembiraan dengan kita..yang boleh memanja kan kita di kala kita berduka..menjadi teman berbual sebelum tidur dan mengisi kekosongan jiwa ini..mencipta satu kisah cinta bersama lelaki yang kita cintai memang indah..tapi bukan setiap cerita yang kita cuba cipta kan itu akan menjadi cerita kita..dan bukan semua cerita cinta itu kita princess nya..walaupun prince cerita yang cuba kita cipta tu lelaki yang kita cintai..dan sebab itu lah ada nya kekecewaan dalam percintaan..semua pemuja cinta pasti akan merasa kekecewaan itu..dan aku juga tidak pernah terkecuali untuk merasa apa itu kekecewaan dan rasa pedihnya kekecewaan itu..kekecewaan yang amat sangat sehingga pada satu tahap dari seorang gadis yang periang aku menjadi gadis yang melalui hari2 dengan tangisan kekecewaan..sambil memikir manakah pergi janji2 manis yang pernah di lafaz kan..dan kenapakah aku di hukum sebegini rupa..aku diibarat kan hilang separuh nyawa..nyawa itu hilang bersama2 cinta yang aku harap akan membahagiakan aku tapi telah membunuh aku sedikit demi sedikit walaupun tidak terlihat oleh mata kasar..walaupun begitu aku masih tetap ingin mencapai impian cinta aku iaitu bersama dengan lelaki yang boleh terima diri aku seadanya dan boleh membahagia kan aku sehingga menutup mata...

Tidak ada komentar: