Sabtu, 16 Februari 2008

--={@ c|nta yanG |ndah @}=--


hari ini aku masih bernafas dengan izin tuhan,ini bermakna aku masih boleh merasa keindahan cinta,menghirup udara yang segar,dan aku masih lagi boleh melihat dia...dan aku seperti biasa masih lagi memuja kehebatan cinta..memuja manis nya kasih dan akan terus memuja keindahan sayang..melalui hari2 aku yang di sulami melodi2 cinta...diiringi rasa sayang dan cinta terhadap dia yang semakin mendalam cukup lah untuk aku menjalani hidup2 ku dengan tenang dan damai..barangkali ada yang terfikir kenapa aku terlalu memuja cinta yang belum pasti akan berakhir dengan kegembiraan.. cinta kadang kala seperti satu pentas lakonan dan pelakon nya adalah aku dan dia dengan watak2 yang di cipta oleh kami..babak pula tercipta bila halangan dan rintangan yang biasa di lalui oleh setiap pemuja cinta..jika kita dapat membawa watak dengan baik maka baiklah perjalanan cinta itu....dan pada satu2 masa juga cinta yang pada mula nya indah juga boleh menjadi racun yang dapat membunuh sang pemuja cinta...setiap hari juga istilah cinta kita akan berbeza kerana setiap hari kite akan melalui macam2 cubaan dan dugaan...aku harap esok cintaku akan indah seperti warna pelangi....

Tidak ada komentar: